Monday, November 24, 2008

Cutest Music Video ever - for those in love

This is like the cutest music video ever! Dedicated to all the sweet-loving couples out there, I'm sure you can identify with the playful sarcasms and you will love it. I first saw this video when a friend sang to it at a KTV session - first time watching this video already warmed my heart. Cheers & Enjoy!







败给你

S: 明明讲冷笑话象冻到北极
还要我陪你吃冰
恋爱是什麼逻辑
算算星座和命理 到底谁在你心里
你这麼惊天地 就要一路证明
谁在乎我有的比
当我一遇上你 却那麼情不自禁
甘愿被你蹂躏
你什麼时候 要回去你们火星
我越来越介意 做梦也梦到你 就像是我的天敌
E: 你爱罗嗦又爱生气
喜欢我还嘴硬
好面子要加三级
S: 好像被你吃定
败给你 说话的眼睛
败给你 微笑的魔力
不知不觉 想每天跟你在一起
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO LOVE
败给你 少一根神经
爱上你 这是我的命
我们世界 连斗嘴都有默契
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO
E: 请问何必把我抓得那麼紧
只是穿得性感些而已 明明你很自恋
绕了那后照镜
我心中你是第一名 耐心还有爱心
爱不是有帅气就可以
拜托你别一直耍嘴皮
OH MY OH MY OH MY OH MY
S: 什麼时候 要回去你们火星
我越来越介意 做梦也梦到你
就像是我的天敌
E:很奇怪只要看到你就变得好开心 (S: 有吗)
我已不能判你出局
S: 好想把你吃定
败给你 说话的眼睛
败给你 微笑的魔力
不知不觉 想每天跟你在一起
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO LOVE
败给你 少一根神经
爱上你 这是我的命
我们世界 连斗嘴都有默契
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO
S:败给你 爱上了你 看到小狗就蹲下去
一直亲 你一定充满 我没发现的爱心
E: 败给你 爱上你 看不见你会生病
原来我也有 害怕你 突然不见的危机
S: 你也有 温柔的时候
害我抬起头 以为天上下著红雨
不然就是我还没有睡醒
这样一个我乘以这样一个你
竟然等于我爱你
爱上你一天又一天又一天
我败给你 说话的眼睛 (E:我败给你)
败给你 微笑的魔力 (E: 我爱上你)
不知不觉 想每天跟你在一起 (E: 想每天跟你在一起)
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO LOVE
败给你 少一根神经 (S: 我败给你)
爱上你 这是我的命 (S: 我爱上你)
我们世界 连斗嘴都有默契
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO
败给你 说话的眼睛(E: WOO 败给你)
败给你 微笑的魔力 (S: YEAH YEAH YEAH)
不知不觉 想每天跟你在一起
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO LOVE
败给你 少一根神经 (E: WOO 败给你)
爱上你 这是我的命 (S: 我败给你 E: 爱上你)
我们世界 连斗嘴都有默契
WOO BABY BABY WOO BABY BABY WOO
MY GOD MY GOD MY GOD MY GOD
MY GOD MY GOD 真的败给你
MY GOD MY GOD MY GOD MY GOD

3 comments:

Dan said...

How come i didn't feel a thing after watching the music video.

Unknown said...

well.. mayb u're not in love with the right person to feel that way? ahahha opps sorry. generally this depicts a playful love relationship la

Dan said...

Yeah. Mine, one word to summarise.. Horrible. I ask for it, i guess.